1. Dreptul de Retur
- Conform legislației în vigoare (OUG 34/2014), clienții lunic.ro au dreptul să returneze produsele achiziționate în termen de 30 zile calendaristice de la data primirii comenzii, fără a fi necesară invocarea unui motiv.
- Pentru a beneficia de dreptul de retur, produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat: nou, nefolosit, nedeteriorat, și cu toate componentele și accesoriile originale.
2. Condiții de Eligibilitate pentru Retur
- Produsele trebuie returnate în ambalajul original, fără urme de uzură, lovituri, zgârieturi sau orice alt tip de deteriorări. Lămpile care prezintă deteriorări vizibile nu vor fi acceptate pentru retur.
- Ambalajul produsului trebuie să fie complet și intact, inclusiv folia protectoare, accesoriile (dacă este cazul), și orice alte documente sau instrucțiuni primite.
- Produsele care au fost utilizate excesiv, modificate sau personalizate nu sunt eligibile pentru retur.
3. Procedura de Retur
- Pentru a iniția procesul de retur, clienții sunt rugați să ne contacteze prin e-mail la [contact@lunic.ro] sau la numărul de telefon [0729736985].
- În solicitarea de retur trebuie specificat numărul comenzii, motivul returului (dacă se dorește menționarea), precum și modalitatea preferată de rambursare.
- După confirmarea cererii de retur, veți primi instrucțiuni privind expedierea produsului. Costurile de transport pentru retur sunt suportate de către client, cu excepția cazurilor în care produsul a fost livrat greșit sau defect.
4. Produse Neeligibile pentru Retur
- Nu acceptăm retururi pentru produse care nu sunt în starea originală (pete, rupturi, zgârieturi).
- Produsele care au fost manipulate sau modificate, inclusiv la nivel de ambalaj (cutie, etichete deteriorate), nu vor fi acceptate pentru retur.
- Produsele achiziționate ca parte a unei campanii promoționale speciale (ex. lichidare de stoc) și care sunt marcate ca "neeligibile pentru retur" nu pot fi returnate.
5. Condiții de Rambursare
- Rambursarea sumelor plătite se va face în termen de 30 zile lucrătoare de la data recepționării produsului returnat și a verificării acestuia.
- Suma rambursată va include doar valoarea produsului, fără costurile de transport (cu excepția cazurilor în care produsul este defect sau livrat greșit).
- Rambursarea se va face prin aceeași metodă de plată utilizată la plasarea comenzii sau prin altă metodă agreată de comun acord cu clientul (ex. transfer bancar).
6. Produse Defecte sau Livrate Greșit
- Dacă ați primit un produs defect sau un produs diferit față de cel comandat, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp. În acest caz, lunic.ro va suporta toate costurile de transport pentru retur și schimb.
- După returnarea produsului defect sau greșit, vom înlocui produsul cu unul corespunzător sau vom oferi rambursarea integrală, în funcție de preferința clientului.
7. Costurile Returului
- În cazul unui retur nejustificat (ex. schimbarea opiniei), costurile de transport aferente returului vor fi suportate de client.
- Dacă produsul a fost livrat greșit sau este defect, lunic.ro va suporta integral costurile de retur și de livrare a unui nou produs.
8. Informații Suplimentare
- Orice retur trebuie anunțat în prealabil prin e-mail sau telefonic, iar coletul returnat trebuie expediat la adresa indicată în răspunsul la solicitare.
- Produsele trimise fără notificare prealabilă nu vor fi acceptate.
- Pentru a evita problemele la transport, recomandăm ambalarea corectă și sigură a produsului.
9. Alte Considerații
- În cazul unor dispute, vom face tot posibilul pentru a soluționa rapid și amiabil problema, conform legislației aplicabile.
- Ne rezervăm dreptul de a refuza un retur dacă nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus